Forside » Publikationer » Danskuddannelse for voksne udlændinge 2004-2006 – progression og benchmarking

Danskuddannelse for voksne udlændinge 2004-2006 – progression og benchmarking

Formålet med denne rapport er at undersøge effektiviteten i danskundervisningen, idet der i undersøgelsen fokuseres på progressionen i undervisningsforløbene. Der kan være mange forhold, der har betydning for, hvor hurtigt udlændinge lærer dansk. I rapporten ses der på, hvordan forskellige grupper af kursister på sprogcentrene klarer sig, og der foretages en statistisk analyse, der søger at afdække, hvilke forhold der især har betydning for, hvor hurtigt kursisterne lærer dansk.


Hent publikationen

Sidst opdateret 04/05 2016

Publikationsportlet

Udgivelsesår
2008
Forfatter
Anvendt Leif Husted, KommunalForskning (AKF)
Udgiver
Anvendt KommunalForskning (AKF)
Emneord
  • Danskundervisning og prøver for udlændinge